If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Карах по дълга отсечка в града без задръствания,с два-три светофара,пътя беше чист,без сняг,товар в колата-аз ,жена и куче,товарене на двигателя,нормално без юркане и форсиране,макс.скорост 4.
С нов термостат моята загрява за около 5-10 мин.като и аз не мога да схвана кога е по бързо и кога по бавно.Оня ден в студа загря за няма 3-4 мин.Днес на място за 10-на минути подгря а не беше палена 2 дена.Като извод обаче може да се каже че колите ни загряват доста бързо за дизели.знам за едни други дизели дето по цял ден не могат да влезат в режим.
Моята пък и след смяна на термостата вчера за 20 минути едва стигна 70 градуса. После, като я покарах повече, си вдигна 90.
Нещо не ме кефи ...
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Моята пък и след смяна на термостата вчера за 20 минути едва стигна 70 градуса. После, като я покарах повече, си вдигна 90.
Нещо не ме кефи ...
2.4 JTD загрява бавно дори и с напълно изправен термостат. Това са фактите, като на 156 е една идея по-добро парното от на 166 което в градски условия на разстояния от порядъка на 4-5км направо отсъства. Вече си открил един "малък" недостатък. При Е38,Е39,Е60 и т.н. парното тръгва почти веднага и проблема с потенето което също е доста често срещано при 66ците не съществува.
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Еми ще го преживеем ...
А печката нещо не включва, трябва да я преслушам и нея като ми остане време ...
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Моя термостат също се предаде и мисля да купувам, но преди това искам да питам някой правил ли е варианта с поставяне на термостат, малък който да се помества в гумената тръба? Например такъв от Рено 5. Имам познати които си "побългаряват" така термостатите и се оказва че им работят перфектно!
Че ако стане в смисъл да отговаря на температура и размери защо да не го правим Щото нейният като е скъп е много хубав ли Като скъпият и демпферен маховик и като скъпата и маслена помпа -хубави са само нови След минимален пробег пак нови Това са части недоизмислени от производителя и си мисля че наистина трябва да им се търси алтернатива
Момчета здравейте!Имам много странен проблем.Загрява ми много бързо количката до 90 градуса,но като вдигна повече от 60 км.рязко пада на 50 градуса.Някой да има идея кво и е?Много ще съм ви благодарна!
Момчета здравейте!Имам много странен проблем.Загрява ми много бързо количката до 90 градуса,но като вдигна повече от 60 км.рязко пада на 50 градуса.Някой да има идея кво и е?Много ще съм ви благодарна!
От всякъде е за термостат, а като запуши отпред, няма как да я прегрее, защото ще пусте вентилаторите и ще охлади принудително, ако стигне такава температура.
Comment