Известие

Collapse
No announcement yet.

Термостат за 2.4 JTD 140 к.с. - какъв и откъде?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Карах по дълга отсечка в града без задръствания,с два-три светофара,пътя беше чист,без сняг,товар в колата-аз ,жена и куче,товарене на двигателя,нормално без юркане и форсиране,макс.скорост 4.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #62
      С нов термостат моята загрява за около 5-10 мин.като и аз не мога да схвана кога е по бързо и кога по бавно.Оня ден в студа загря за няма 3-4 мин.Днес на място за 10-на минути подгря а не беше палена 2 дена.Като извод обаче може да се каже че колите ни загряват доста бързо за дизели.знам за едни други дизели дето по цял ден не могат да влезат в режим.

      Comment


      • #63
        Моята пък и след смяна на термостата вчера за 20 минути едва стигна 70 градуса. После, като я покарах повече, си вдигна 90.
        Нещо не ме кефи ...
        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

        Comment


        • #64
          Кво не те кефи нали за това имаш печка?
          5 Ланчии зад гърба си!
          И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
            Моята пък и след смяна на термостата вчера за 20 минути едва стигна 70 градуса. После, като я покарах повече, си вдигна 90.
            Нещо не ме кефи ...
            2.4 JTD загрява бавно дори и с напълно изправен термостат. Това са фактите, като на 156 е една идея по-добро парното от на 166 което в градски условия на разстояния от порядъка на 4-5км направо отсъства. Вече си открил един "малък" недостатък. При Е38,Е39,Е60 и т.н. парното тръгва почти веднага и проблема с потенето което също е доста често срещано при 66ците не съществува.
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #66
              Еми ще го преживеем ...
              А печката нещо не включва, трябва да я преслушам и нея като ми остане време ...
              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

              Comment


              • #67
                Моя термостат също се предаде и мисля да купувам, но преди това искам да питам някой правил ли е варианта с поставяне на термостат, малък който да се помества в гумената тръба? Например такъв от Рено 5. Имам познати които си "побългаряват" така термостатите и се оказва че им работят перфектно!
                Alfa Romeo 166 2,4 JTD

                Comment


                • #68
                  Няма нито една причина да не стане,но трябва ли до там да стигаме че да го правим...Аз не бих си сложил такъв!
                  5 Ланчии зад гърба си!
                  И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                  Comment


                  • #69
                    Че ако стане в смисъл да отговаря на температура и размери защо да не го правим Щото нейният като е скъп е много хубав ли Като скъпият и демпферен маховик и като скъпата и маслена помпа -хубави са само нови След минимален пробег пак нови Това са части недоизмислени от производителя и си мисля че наистина трябва да им се търси алтернатива
                    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                    Comment


                    • #70
                      Момчета здравейте!Имам много странен проблем.Загрява ми много бързо количката до 90 градуса,но като вдигна повече от 60 км.рязко пада на 50 градуса.Някой да има идея кво и е?Много ще съм ви благодарна!
                      Alfa Romeo 166 2,0 TS

                      Comment


                      • #71
                        Термостат!Запуши всички решетки отпред с някаква хартия или найлон,да няма охлаждане и покарай така да видиш какво става.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #72
                          Благодаря ти за бързия отговор.Ще пробвам.
                          Alfa Romeo 166 2,0 TS

                          Comment


                          • #73
                            Внимавай да не я прегрееш!
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #74
                              Въобще няма какво да пробва ами да си купува термостат!
                              156 2.4JTD 136+ PS

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от krisran Покажи съобщение
                                Момчета здравейте!Имам много странен проблем.Загрява ми много бързо количката до 90 градуса,но като вдигна повече от 60 км.рязко пада на 50 градуса.Някой да има идея кво и е?Много ще съм ви благодарна!
                                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                                Внимавай да не я прегрееш!
                                От всякъде е за термостат, а като запуши отпред, няма как да я прегрее, защото ще пусте вентилаторите и ще охлади принудително, ако стигне такава температура.
                                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X